22 Σεπτεμβρίου 2006

Κάτι ξέχασα?

Έχω την εντύπωση οτι κάποιον έχω αδικήσει...
Όταν είχα βάλει το moderate comments δεν ήξερα τι ακριβώς ήταν αυτό, το μόνο που έβλεπα΄ήταν οτι για 10 συννεχόμενα ποστ δεν είχα κανένα σχόλιο. Το ομολογώ, είχα νευριάσει, με αποτέλεσμα να αρχίζω να διαγράφω ποστ (έλεγα: σιγά και ποιός τα είδε εφόσον δεν έγραψε κανείς). Θα ζητήσω συγνώμη λοιπόν για τα ποστ και τα πιθανά σχόλια που διέγραψα. Δεν έχω κρατήσει αντίγραφό τους και έτσι δεν μπορώ να τα επαναφέρω.
και κάτι ακόμη... είμαι πολύ χαρούμενη που έχω επισκεψιμότητα στο blog μου!!!

4 σχόλια:

Jason είπε...

Χα!
Ορίστε λοιπόν ένα comment που ελπίζω να μη σβηστεί...
Θα σε επισκέπτομαι, περιμένω τα προσεχή posts σου...
Φιλιά.

YO!Reeka's είπε...

αντε καλωσόρισες στη βλογόσφαιρα, πάω να σε διαβάσω :)

MaYaMaYa είπε...

ελπιζω να σου καναμε ολοι μας καλο δευτερο ποδαρικο!

unpaiktable είπε...

Disable Comment Moderation

...και όλα αλλάζουν!
Για πάμε τώρα για πολλά ποστ (και τοστ)!