13 Αυγούστου 2007

Κυρία (lol) ετών 27 !


Επειδή δεν το ξέρετε (και δεν σας παρεξηγώ) οτι σήμερα έχω γενέθλια, έβγαλα κουταλάκια και πιατάκια να σας κεράσω λίγη απο τη μαγική τουρτίτσα μου!

Λένε οτι όταν έχεις γενέθλια μελανχωλείς και στεναχωριέσαι για τα χρόνια που περνούν και χάνονται. Αγγούρια! Δεν περνάνε αυτά σε μένα, όχι πλέον, βρήκα την λύση και το απέβαλα αυτό το άστοχο συναίσθημα. Ξυπνώντας λοιπόν το πρωί ετοιμάστηκα και έκανα μια βόλτα στα μαγαζιά, μου ψώνισα διάφορα δωράκια και πραγματικά το χάρηκα. Είναι η μέρα μου σήμερα και δεν θα αφήσω κανέναν να μου τη χαλάσει με τη θετική διάθεση που έχω θα περάσω τα καλύτερα γενέθλια ever!!!

Σας φιλώ σταυρωτά και να χαμογελάτε παντα :)

8 σχόλια:

aggelika είπε...

Χρόνια πολλά!

Αχ με την τούρτα της photo μου άνοιξες την όρεξη! Θέλω και δεύτερο κομμάτι!!

Orelia είπε...

τα σεβη μου Κυρια ετων 27..!!!!

να τα εκατοστησεις μικρη με ...το πασο σου, βεβαιως!!! :))
και παντα δροσερη!!!

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Καλημέραα! Σου εύχομαι να ζήσεις τόόόσα χρόνια, που τα δισέγγονά μου να σε επισκέπτονται και να παίζετε μαζί τένις!! :D Χρόνια πολλάάά!!!

Fibi είπε...

Ax σας ευχαριστώωωωωω

Δεν ξέρετε ποσο χαρούμενη με κάνετε, το χαμόγελό μου έφτασε στ'αυτιά!

:))))))

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και καλά! Υγεία, αγάπη και χρήμα! Οτι επιθυμείς να το πάθεις! :D

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά, καλά και όπως τα ονειρεύεσαι ζουζούνα :))

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

...γκουρού "σπαθί" έχω εγώ...
...που very much την αγαπώ...
...έφτασε λέει τα 27...
...μα δεν μασάει απ'αυτά...

...δεν μου αγχώνεται ποτέ...
...έχει με ινδούς γκουρού κονέ...
...απ'την καρδιά χρόνια πολλά...
...με γέλιο, κέφι και υγειά!!!

...γεια σου ρε τσίφτισα γκουρού!

:-)))))))))

Unknown είπε...

χρόνια καλυτερότερα ό,τι επιθυμείς, 27, πολύ καλή ηλικία για να σε πέρνει από κάτω, μα καλά σαμπάνια δεν έχει;;;;;κερνάω εγώ λοιπόν ;)