7 Νοεμβρίου 2007

Καφεδάκι?


Σήμερα θα σας καταθέσω τις καφε-προτιμήσεις μου...

Κάθε πρωί στο γραφείο ετοιμάζω καφέ για να ξεκινήσει καλά η μέρα (...και να μην καπνίζω ξεροσφύρι) σαν μια συνηθισμένη υπάλληλος.

Σε περίπτωση που δεν έχω κοιμηθεί και τόσο καλά προτιμώ τον ελληνικό (μάλλον τον τούρκικο, είναι πιο σωστό).

Σε περίπτωση όμως που έχω παιχνιδιάρικη όρεξη θα κάνω τα πειραματάκια μου!


  • πείραμα 1ο: Καθώς ετοιμάζω γαλλικό καφέ ρίχνω και λίγη κανελλίτσα στο φίλτρο για extra γεύση και άρωμα.
  • πείραμα 2ο: Στην ετοιμασία του νες, βάζω λίγο σιρόπι καραμέλας για πιο γλυκιά υφή και για να μην μου πέσει βαρύς την υπόλοιπη μέρα.
  • Φραπέ θα πιο πολύ σπάνια και με πιο ζεστό καιρό, εκεί το πείραμα είναι απλό, τον κάνω νερομπλούμ. Γεμίζω ένα ποτήρι κρύο νερό, βάζω 2 παγάκια και απο μια κουταλιά καφέ και ζάχαρη, το αφήνω να πέσει μόνο του και μετά απο λίγο ανακατεύω (με το καλαμάκι γιατί ποιός πλένει κουταλάκια μετά) και έτοιμος!
  • Είναι λίγες οι φορές που παίρνω καπουτσινο-φρεντοστίνο και τα παράλληλα τσίνο, το γάλα σε σκόνη με χαλάει

Αυτά... Ξέχασα να σας πω οτι ότι ετοιμάσω το πρωί θα τον έχω εώς το μεσημέρι, ακόμη και στον καφέ με το πάσο μου είμαι :)

5 σχόλια:

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

Πιστεύω εις μίαν γκουρού...την fibi παντοκράτωρ...!!!!

:-)))))

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά κάνεις, αλλά αυτή την συγκεκριμένη στιγμή με βασανίζεις γιατί δεν ήπια καφέ ακόμα.. μπουφ..

Jason είπε...

Ναι αλλά εσύ δε βάζεις κανέλλα στο φραππέ πάνω πάνω...
Ααα όλα κι όλα... :)

ONOMATODOSIA είπε...

a,πολυ τεμπελικο τον κανεις
τον φραπε...χαχα!

Fibi είπε...

@Jason
Καλή η ιδέα σου, το δοκίμασα!
Δεν ειναι κακό :)