16 Νοεμβρίου 2006

Δυσκολεύεστε?




Σήμερα λέω να το βαρύνω λιγάκι το θέμα, αλλά πρέπει να βγάλω έναν προβληματισμό μου:
Η επιστήμη έχει αποδείξει οτι ο κόσμος δημιουργήθηκε απο το τίποτα και σιγά σιγά, με το πάσο του, ξεκίνησε η ζωή μέσα στο νερό, μετά βγήκε έξω και μπλα μπλα μπλα και και και μετά εμείς.
Έχουν επεξηγήσει σχεδόν όλα τα "θαύματα" και δεν νομίζω να υπάρχει κάτι το "Θεικό" που να καθηλώνει κάποιους στις εκκλησίες κάνοντας μετάνοιες ολημερίς και ολονυκτίς. Ίσα ίσα κι όλας που μας αποδεικνύεται καθημερινά οτι τα θεία είναι παντού, περπατάς στο δρόμο,
1) γίνεται ένα τρακάρισμα -ΠΟΥ ΠΑΣ &^%$^* ΤΗΝ $#&^%&% ΣΟΥ!
2) είσαι στο λεωφορείο και περνάει μπροστά απο μια μεγάλη εκκλησία, τουλάχιστον το 20% θα κάνει τον σταυρό του.
3) ε δεν μου έρχεται κάτι άλλο...
Αυτό που μου την δίνει είναι οτι πολλοί πιστεύουνε για να πιστεύουνε, δηλαδή όταν τους τυχαίνει κάτι στραβό, ωχ Θεέ μου βοήθησέ με, πάω ν'ανάψω ένα κεράκι , να νηστέψω (να η ευκαιρία να κάνω λίγη δίαιτα) κλπ κλπ κλπ μπλα μπλα μπλα...
Τελειωμό δεν έχει αυτή η μουρμούρα, το θέμα δεν έιναι αν υπάρχει ή δεν υπάρχει αλλά γιατί κάποιοι δεν το παραδέχονται οτι έχει καταντήσει βλακεία πλέον η "πίστη" που πολλοί λένε οτι έχουν, η πίστη που τους συμφέρει!

*ψιτ: Δεν αρχίζω πόλεμο την γνώμη μου λέω και αναρωτιέμαι, γιατί μερικοί δεν το παραδέχονται???

7 σχόλια:

eparxiakosaloni είπε...

αγαπητη μου

οταν μας συμβαινουν πραγματα που ειναι περα απο τον ελεγχο μας

τοτε οι περισσοτεροι στρεφονται στα θεια

ειναι στο χερι του θεου

ο θεος να βαλει το χερι του

να βοηθησει η παναγια κτλ κτλ

ασχετο αν θυμομαστε το θεο - θρησκεια μονο στα δυσκολα

στα ευκολα τα καταφερνουμε καλα και μονοι μας

Shades είπε...

Και να υπάρχει κάτι, αυτό το έχουν φέρει οι άνθρωποι στα μέτρα τους.
Όλες οι θρησκείες μιλούν για το καλό.. η κάθε κοινωνία όμως χρησιμοποιεί τη θρησκεία για να κατευθύνει τα πλήθη, και όσο πιο λιγότερο μορφωμένα είναι αυτά τα πλήθη, τόσο πιο φανατικά αντιδρούν.
Το τι πιστεύει βεβαία ο καθένας είναι ατομικό δικαίωμα και ασφαλώς είναι και σεβαστό.
Καλησπέρα και καλή συνέχεια..

Jason είπε...

"Παναγία μου!!!"
"ένας Θεός ξέρει..."
"είδα το Χριστό φαντάρο!"

Και λοιπά...

ONOMATODOSIA είπε...

opois pisteuei sto 8eo exei mesa tou ena nekro 8eo.
opoios de pisteuei sto 8eo exei mesa tou ena nekro an8rwpo.
NITSCHE

trexa gureue dhladh.lew n anoi3w kamia mpuritsa .geia mas.kalo ßradu na xeis.

candy's τετραδιάκι είπε...

Εχεις δικιο που αναρωτιεσαι για ολα αυτα..
Και μενα καποτε με προβληματιζαν αλλα δεν εβγαλα ακρη.
Κι απο τοτε επαψα να ασχολουμε,πιστευω αυτα που πιστευω και δεν τα σηζητω καθολου!
Καλημερα γλυκουλι:)

Marina είπε...

Ο άνθρωπος δέχεται την επιστήμη αλλά αποζητά τη θρησκεία. Η επιστήμη δίνει αποδεδειγμένα γεγονότα, η θρησκεία δίνει μύθους, δοξασίες, παραδείγματα..κάνει τον άνθρωπο να έχει ένα στήριγμα, του δίνει έναν αναπόδεικτο κόσμο, ένα καταφύγιο.
Σας ανθρωποι έχουμε ανάγκη αυτό το καταφύγιο. Τώρα αν κάποιοι πουλάνε το Χριστό, σε αυτό δεν φταίει η θρησκεία, φταίνε οι παπάδες και το συνάφι τους.

MaYaMaYa είπε...

έχω πάψει πια να διαφωνώ με έναν φίλο μου που ισχυρίζεται πως δεν υπάρχει Θεός και πως πιστεύει στη δύναμη του ανθρώπου...μάταιος κόπος και απλά σέβομαι την άποψή του αρκεί να μην θίγει τη δική μου. πιστεύω, και δεν το λέω μόνο γιατί στα δύσκολα τον Θυμάμαι αλλά γιατι -σπάνια αλλά συμβαίνει και αυτό -πέρα απο τα στενά όρια της θρησκείας θεωρώ ευλογία να ξυπνάω και να ζω άλλη μια μερα με τους ανθρώπους που αγαπάω και που τους προσέχει κάποιος όταν εγώ αδυνατώ να τους συμπαρασταθώ.Και μόνο το γεγονός οτι είμαι γερή στα πόδια μου μου αρκεί!