29 Νοεμβρίου 2006

Δεν φοβάμαι πλέον μ@λ@κίες!

Το ομολογώ λοιπόν δίστασα, ενώ ήξερα οτι δεν έχει σχέση το τι θα μου βγάλει... ας τα πάρουμε απ' την αρχή όμως.
Κατά την γυροβολιά μου σε διάφορα blogs έπεσε το μάτι μου σε ένα λινγκ: www.deathclock.com
ι είναι τούτο, καλά έχουν χαζέψει, ποιός τα πιστεύει αυτά τα πράματα κλπ.κλπ.
Το αποθήκευσα στα favorites και συνέχισα σαν να μην συμβαίνει τίποτα την δουλειά μου, αν το έκανα;, όχι δεν ήθελα να χάσω την μπλογκοροή μου, αργότερα είπα και το ξέχασα...Μέχρι χθες... είπα να μάθω τι σοι χαζομάρα θα μου βγάλει, ήξερα οτι δεν θα ήταν αλήθεια, είναι μια ψευτιά όπως συμβαίνει με τα ζώδια τις καθετζούδες τις χαρτορίχτρες και τα μέντιουμ.
Μπήκα λοιπόν έβαλα τα στοιχεία που χρειαζόντουσαν και...πάγωσα! Κι αν μου πει οτι αύριο πεθαίνω, κι αν επηρεαστώ, μην είσαι χαζή θες να μάθεις αν θα πάθεις κάτι τις επόμενες μέρες, απο πότε πιστεύεις σε τέτοιες αηδίες, φτού σου, φοβιτσιάρα νιανια νιανιανια.... (και διάφορα άλλα τρυγυρνούσαν σαν δαιμόνια στο μυαλό μου) κλείνω τον explorer και κάνω άλλη δουλειά...
Σήμερα όμως!!! Θα το κάνω δεν φοβάμαι μ@λ@κίες, μεγάλο κορίτσι είμαι πιά.-
Όντως μπήκα γρήγορα γρήγορα το έκανα και τα αποτελέσματα βγήκαν σε λίγα δευτερόλεπτα...(δεν έκλεισα ματάκια)
Your Personal Day of Death is...
Monday, December 1, 2053 Seconds left to live...
1,483,307,523

Ομολογώ πως απογοητεύτηκα κάπως... δηλαδή θα πεθάνω γριά και άσχημη???

PS: Μην προσπαθείτε να με καταλάβετε, του ύψους και του βάθους, άστα βράστα και μετά λένε γιατί δεν καταλαβαίνουν οι άνδρες τις γυναίκες, αφού ούτε οι ίδιες δεν ξέρουμε τι θέλουμε!!!

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έχεις όμως 1,483,307 και κάτι δευτερόλεπτα για να κάνεις πράγματα και να μην αισθάνεσαι έτσι όταν (πτου, πτου) θα έρθει εκείνη η ώρα

Fibi είπε...

exm ξέχασες άλλα τρία ψηφία, μην μου κόβεις ζωή! όλα θα γίνουν με το πάσο μου, έχω χροοονο

καλως ήλθες

Jason είπε...

Έεεεετσι, με το πάάάάάσο σου...
Κάτσε να δούμε τι θα μου βγάλει κι εμένα τώρα...

Trilian είπε...

μία χαρά σε βρίσκω... είναι και ωραίο νούμερο...

Orelia είπε...

βρε!
απο το γλαρωμα κατ ευθειαν στα σκληρα θριλερ!!!
τσκσ τσκσ!

εγω παντως δ ε ν θα το επιχειρησω... οχι που φοβαμαι, αλλα ειναι η επιστημη μου που δε μου το επιτρεπει.. :ΡΡΡ

αντε καλη μας συνεχεια, μικρη :))

MaYaMaYa είπε...

emeis kaname plaka oikogeneiakws eidika otan kaname kai ksanakaname dokimes kai koroideuame pws 8a fame ta lefta twn goniwn mas, pote kai na prolavainoume na kanoume oikogeneia klp...den fovamai tis =$%@^! alla tous μ@λ@κες!!!!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

E, όχι κι άσχημη κοριτσάκι! Γριά & όμορφη! Αφού είπαμε: το "μέσα" μας είναι η ομορφιά μας...
Φιλιά!
PS: εμένα μου δίνει 2063! Άσε με να χαίρομαι!

marilia είπε...

Sunday, December 27, 2037
Μου αρέσουν τα τριαντάφυλλα και θα ήθελα σεμνή, λιτή κι απέριττη τελετή! 56 χρονών θα αποδημήσω...

Τίποτα πιο μακάβριο δε βρήκες να link-άρεις καλέ;;;

tzo είπε...

Χιχι έλα μωρέ; Έχεις χρόνο! Κοίτα μη σε επηρεάσει στ΄ αλήθεια και λίγο πριν της Monday, December 1, 2053 σε πιάσει πανικός. Γιατί στο λέω από τον πανικό θα πας!

Ανώνυμος είπε...

Αα, εμένα μου είχε βγάλει το 2027. Κοντοζυγώνει δηλαδής. Αμ πως :P

eparxiakosaloni είπε...

καλη μου μ εβαλες σε πειρασμο να δω ποτε θα πεθανω

σε καλο σου

και γω δεν θελω ν ασχολουμαι με τετοια

νοιωθω ατρωτος

Shades είπε...

Μικρούλη τι σκέψεις είναι αυτές;
Αν πας με το πάσο σου που το ξέρεις και καλά θ' αργήσεις πολύ να φτάσεις..
Καλό βράδυ.. φτου φτου.

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Αχχ... το είχα κάνει αρκετά παλιά,
και δεν θυμάμαι τι έβγαζε...

Ευτυχώς, γιατί είμαι φοβητσιάρα.



Καλημέρες :)