2 Νοεμβρίου 2006

Θεωρία Snif


Δεν υπάρχει άνθρωπος που δεν έχει κλαψει, όλοι κλαίμε. Σληρότητες και εγωισμοί δεν θα οδηγήσουν πουθενά. Το κλάμα είναι υγεία να ξέρετε, γιατί το λέω εγώ ( θεωρούμε τώρα λέμε).
Κατ' αρχήν όταν κλαίμε κάνει καλό στα μάτια, γιατί "ανακυκλώνεται" το κλάμα και καθαρίζει καλύτερα το μάτι (όπως όταν μπαίνει σκόνη ή ματόκλαδο στο μάτι πάλι το μάτι δακρύζει για να το βγάλει).
Όταν κλαίμε ξεσπάμε, το βγάζουμε απο μέσα μας, εκεί που θα σπάγαμε καμια δεκαριά βάζα ρίχνουμε κανένα αναφιλητό και μας περνάει.
Κύριοι ξεπεράστε τον μύθο του οτι οι άντρες δεν κλαίνε. Μπορεί να μην είναι και απο λύπη - στεναχώρια, νεύρα υπάρχουν και άλλοι τρόποι να δακρύσεις. Δάκρυα χαράς, μια επιτυχία, μια γέννα, ένα πολύ καλό νέο μέχρι και δάκρυα ικανοποίησης μετά απο ένα καλό κρεβάτι...

Μικρή το έπαιζα τσαμπουκαλού και δεν έκλαιγα συχνά, κρυβόμουνα και έκλαιγα μόνη μου. Σήμερα το δάκρυ βγαίνει πολύ πιο άνετα και με ανακουφίζει, απο μια ταινία - μια σκηνή - ένα βλέμμα - ένα ψέμα.

Να ανησυχώ?

6 σχόλια:

Hlias είπε...

Δε ξερω τι κανουνε τα αλλα σκληρα αντρακια αλλα εγω οταν γεννηθικε ο γιος μου εριξα κλαμα...πολυ το χαρικα. Μιλησα σε τοσους πολλους στο κινητο που με πηραν για να μου ευχηθουν για το μωρο , που ειχα κανει το μπλουζακι μουσκεμα... ακους δεν κλαιμε λεει...


καλη-σνιουφ-μερα...

ΥΓ. παντα κουβαλαμε χαρτομαντιλα!

Orelia είπε...

γεια σου fibi! :)

ONOMATODOSIA είπε...

mia xaroula eisai...

petalida είπε...

Καλησπέρα και πάλι!
(δεν καταλαβα αν καταφερα τελικα το πρωί ν αφήσω την απαντηση μου ή όχι)
Καλό και χρήσιμο και αναποφευκτο το κλάμα αλλά θέλει κι αυτό το μέτρο του...

Unknown είπε...

όπως λέω συνήθως οι άντρες δυστυχώς κλαίμε από μέσα μας και τα εσωτερικά δάκρυα είναι τα χειρότερα γιατί αντί να σε λυτρώνουν σου καίνε τα σωθηκά, έχω κλάψει μερικές φορές κανονικά και έχεις δίκιο είναι ό,τι καλύτερο, αλλά δεν μπορώ και αυτούς που κλαίνε με το τίποτα

Ανώνυμος είπε...

Να ανησυχείς αν ΔΕΝ κλαίς ;)