28 Δεκεμβρίου 2006

H Χαρά Της Ανακάλυψης :)

Είχα ξαπλώσει στον καναπέ θυμάμαι και χάζευα καρτούνς στην τηλεόραση, είχα και μια κουβερτίτσα και είχα μαζευτεί σαν το σαλιγγάράκι, εκεί λοιπόν που με έπαιρνε γλυκά ο ύπνος έχωσα το χέρι μου στο μέσα μέρος του καναπέ πίσω απο τα μαξιλάρια... αν και πολύ περίεργη όπως πάντα είχα τη μανία της αναζήτησης κάθε στιγμή. Το χεράκι μου έπεσε στο κενό, κρύο μέρος ήτανε, ναι αλλά άν είχε κάτι κρυμμένο η μαμά? Πωωω τι να κρύψει άραγε κανείς εδώ? Ψάχνοντας λοιπόν εξονυχιστικά σε κάποια φάση πιάνω μια λεία επιφάνεια, ωπα να το , λαβράκι! ....

Κάθε χρόνο μετά τα κάλαντα καταμετρώντας τα κέρδη μου δραχμή δραχμή με πλυμμύριζε ένα χαμόγελο. Ποτέ δεν θυμάμαι να τα χάλαγα μεμιάς σε κάτι άσκοπο μόνο και μόνο να εκπληρώσω την κάθε παιδική μου λαχτάρα. Θυμάμαι είχα διάφορα μικρά πορτοφολάκια και έβαζα μέσα τις απολαβές ξεχωριστά απο κάθε καλαντολόγημα(άλλο των Χριστουγγένων , της πρωτοχρονιάς και άλλο των φώτων. Εφόσον λοιπόν τα έβαζα στα πορτοφολάκια μου, σε χάρτινα πλέον νομίσματα για να χωρέσουν, τα έκρυβα. Μόνο εγώ ήξερα πού βρισκόντουσαν αλλά με τον καιρό το μυαλό μου κουρκούτιαζε και τα ξέχναγα, ούτε που τα θυμόμουν μετά, αέρας. Ο καιρός περνούσε λοιπόν ανέμελα δίχως σκοτούρες μέχρι που κάποια μέρα...

Λαβράκι κάτι βρήκα! Δεν πίστευα στα μάτια μου και πάνω που ήθελα να πάρουμε το "Τα 100 παιχνίδια" που είδαμε στο παιχνιδάδικο...

19.ΟΟΟ δρχ. το κόκκινο πορτοφολάκι την έκανε σωστά την δουλειά του!!!

9 σχόλια:

Jason είπε...

Χεχε...
Μα και τώρα παιδάκια είμαστε...

Ανώνυμος είπε...

Καλούδια που θα πήρες ;)
Χρόνια πολλά γλυκιά μου και πάντα να βρίσκεις κρυμένα πορτοφολάκια :)

liodara είπε...

Πω πω..τύχη βουνό..αλλά και κει ακόμα...με το πάσο σου.......!!!!!!!!!Καλή χρονιά να έχεις...!

Apateon είπε...

Ωραίο συναίσθημα να βρίσκεις αναπάντεχα κάτι ξεχασμένο που σε κάνει να χαίρεσαι!
Καλή χρόνιά να'χεις! :0)

bluesmartoula είπε...

Καλά, εκτός του ότι βρήκες 19.000 δραχμές (=55,76 Ευρώ), αυτή την απίθανη φωτογραφία, που τη βρήκες??
Χρόνια Πολλά και καλά και το επόμενο πορτοφολάκι να έχει 255,76 Ευρώ.....

Attalanti είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Attalanti είπε...

Έχει μεγάλη γλύκα αυτό που γράφεις. Πάντα τέτοια και πιο πολλά ακόμα!

maika είπε...

Δεν παίρνεις και κανένα λαχείο!!!
τυχερούλα!!!

MaYaMaYa είπε...

πάντα να βρίσκεις κρυμμένες χαρες εκεί που δεν τις περιμένεις!

φιλάκια!