17 Φεβρουαρίου 2007

TaKe FiVe...


Το μπαλάκι βρέθηκε στα πόδια μου ή μάλλον τα μπαλάκια, η αλήθεια είναι οτι έκανα κάτι ζογκλερικά με αυτά αλλά ήρθε η στιγμή να τα παραδώσω, μετά λοιπόν απο την πρόσκληση της Charty , της FaniFox και της Alkyoni (μπορεί και από κάποιον άλλον soz αν δεν το πρόσεξα) ήρθε η ώρα να σας πω 5 πράγματα απο τα σώψυχά μου:

1) Είμαι απίστευτα γκρινιάρα.Όταν δεν γίνεται το κάτι που θέλω κατεβάζω κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα.

2) Η πρώτη μου δουλειά ήταν όταν πήγαινα ακόμη δευτέρα γυμνασίου ήταν σε ένα... σηδηρουργείο! (σε θέση κανονικής εργάτριας κοπής και
βαφής, έτσι για να ξέρετε πόσο δυνατή είμαι κατα βάθος)

3) Τρώω τα πάντα εκτός απο κουνέλι, δεν έχω ενδοιασμούς στο φαγητό, ανακατεύω τα πάντα με τα πάντα. Είχα παλιά ένα κατοικίδιο κουνέλι και ψόφησε, και μια μέρα ανοιχα τον καταψύκτη και είδα ένα άλλο κουνέλι με τα ίδια μάτια :(


4) Είμαι αφάνταστα τεμπέλα, ότι κι αν κάνω το κάνω με το πάσο μου... έχω βρει την απόλυτη ευχαρίστηση στο να απολαμβάνω τη ζωή λίγη λίγη...


5) Όταν κάτσω για ηλιοθεραπεία στη παραλία... προσοχή... σε 1 ώρα θα έχω μεταμορφωθεί σε αραπίνα, παίρνω πολύ εύκολα το σοκολατί :)


ουφ πάει κι αυτό... επιλέγω όπως πολλοί να μην το συνεχίσω πολύ αλλά (ε δεν μπορώ να κρατηθώ) θα ήθελα να διάβαζα και το τι έχει να μας πει ο ...
till που με έχει ψιλοξεχασμένη ... :)

14 σχόλια:

Jason είπε...

Χα κι εγώ σε συμπεριέλαβα στους πέντε μόλις πριν από λίγο και μάλιστα πρώτη-πρώτη, χαίρομαι που το είχαν κάνει και άλλοι νωρίτερα και μπήκες στο παιχνιδάκι. :)

Charty είπε...

Είδες μια χαρά ήταν!Σε σιδηρουργείο?????Με εκπλήσεις!Αυτό με το μαύρισμα περιττο να σου πω οτι το ζηλεύω πάαααααρα πολύ!Εγω μετά απο μια ωρα έχω γίνει μπορδοροδοκόκκινη!

tzo είπε...

Σιδηρουργείο ε! φανταστικό... σε θαυμάζω νομίζω!

Sofogreg είπε...

Γκρινιάρα μελαχρινή και τεμπέλα σιδηρουργός, θέλει να φάει οτιδήποτε εκτός από κουνέλι.
Κάτι τέτοιο δηλαδή;

Unknown είπε...

πάντα με το πάσο σου γκρινιάρα μαυρισμένη σιδηρουργέ, μου φαίνεται απίστευτο ;)

david santos είπε...

Αυτή η εργασία είναι πολύ καλή. Αγαπώ τον πολιτισμό ελληνικά. Tnak εσείς

ONOMATODOSIA είπε...

γεια σου σιδηρουργινα...
δυσκολη δουλεια ε; αλλα εσυ με το πασο σου!!!

zoufitsa είπε...

Γκρινιαρα?Σοκολατι?Ανακατεβεις τα παντα ?χμμμ εισαι εγω?
χαχχαχααχαα

Μια χαρα τα καταφερνεις κουκλιτσα :)

candy's τετραδιάκι είπε...

Σε ολα σουπερ σε βρισκω :)

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Πω πω.. στα 14 σου ήσουν η φαντασίωση κάθε άντρα..!!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Σωστό γιατί φαντασιωνόμαστε με σιδηρουργίνες. Σαν τα videoclip του MTV με τις γυναίκες στα σιδεράδικα, σωστά το σκέφτηκα; Καλημέρα.

Trilian είπε...

χα... μαυριζεις και στο σκοτάδι;

nte_kai_kalla_foithths είπε...

melanouri e??Kali fasi!
Oson afora tin texni:piase mou ena katana giati kikloforw me ayto tou connan kai oloi tromazoun!!
Pantws oraio na eisai tempelis!Dystixws omws ayto to pragma einai wraio mono gia sena kai de to ektima kaneis!!Sympasxw ki egw ap to syndomo tis myikis akinisias..

Marina είπε...

Σιδηρουργείο!!!! Αυτό κι αν είναι απο τα απίστευτα. Αντι να μασάς τα σίδερα να τα λιώνεις.. !!
Του Αυτοματίξ δλδ τη δουλειά! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ είσαι!