3 Μαρτίου 2007

Μηνύματα χωρίς χρέωση...

Νέο βελτιωμένο πακέτο μηνυμάτων έφτασε στην πόρτα του παραμελημένου μου μπλογκ. Έτσι λοιπόν το άνοιξα για σας για να το γεμίσουμε με ότι είδους μηνύματα θέλουμε, σοβαρά, αστεία, τρελάαα :)

Σκέφτηκα πως καλό είναι να βάζουμε όλοι την πινελιά μας σε πράγματα που θα μας κάνουν να νοιώσουμε όμορφα (τουλάχιστον αυτό ισχύει για μένα) Το ποστ αυτό θα παραμείνει αν οικτό απεριόριστα, όσα μηνύμ ατα και να ανέβουν μετά απο αυτό...




Spamάρετε άφοβα εδώ...









Aπαραιτήτως όλα τα μαγαζιά/περίπτερα/πολυκαταστήματα πρέπει να πουλάνε τον καπνό που κάνω...






Αν σας είναι δύσκολο να θυμάστε πράγματα και υποχρεώσεις, γράψτε τα!








Παρακαλούνται όλοι οι οδηγοί των μέσων μαζικής μεταφοράς να μην πηγαίνουν με το πάσο τους...







Θέλω σκύλο!

7 σχόλια:

Fibi είπε...

Το επόμενο ποστ θα είναι τα δικά μου μηνύματα στο μπλογκοχωριό... αν φυσικά πιάσω έναν αρκετό αριθμό μηνυμάτων εδώ :)

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

....εγώ τώρα γιατί δεν έχω καταλάβει περί τίνος πρόκειται????
εεεεεε????

maika είπε...

αφήνω ένα μήνυμα στην απο πάνω μου...
Λοιπόν,έτσι και ξανατινάξεις το παλιόχαλό σου όταν έχω τα παράθυρά μου ανοιχτά... έτσι όπως θα κρέμεται στο μπαλκόνι θα του κόψω το κομμάτι που θα μου κρύβει τη θέα...

Επίσης να αφήσω κι ένα μήνυμα στον οδοντίατρό μου...
Έτσι και με πονέσεις κι εγώ θα σε κλωτσήσω....ξέρεις που....

α,ναι κι ένα στην Τράπεζα που πήρα δάνειο...
...ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος...
πολλά φιλιά...

Jason είπε...

Εγώ να αφήσω ένα μήνυμα στη maika:
Έχεις ξεφύγει τελείως...

Επίσης ένα στη fibi:
Ομοίως, αλλά εσύ ανέκαθεν.

(Με την καλή έννοια πάντα...)

Και ένα στο κάθαρμα:
Φίλε, εσύ μάλλον δεν έχεις ξεφύγει αρκετά ώστε να καταλάβεις...


Πέρα απ' την πλάκα, ωραίο post.
Μου άρεσε σα σκέψη.
Θα επιστρέψω όταν βρω τι μηνύματα θα ήθελα να αφήσω και σε ποιον.

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

μετά τις "επισημάνσεις" κατάλαβα περί τίνος πρόκειται!!!
έτσι έχω τα εξής μηνύματα...

στην κοπελιά μου
...να μου χαμογελάς καρδούλα μου!
(Θα σε βουτήξω στην αμαρτία το ΣΚ...!!!!!!)
;-))))))))

στον Διευθυντή μου
δε θέλω μαλακίες του στυλ 5% στις αυξήσεις έτσι?....αλλιώς θα δουλεύω και εγώ από 9 έως 5!

στον εαυτό μου
αφού τα ξέρεις....τι συγχύζεσαι?

στους έλληνες
...η ζωή είναι σαν το squash...

στους πολιτικούς
...είστε αηδιαστικοί....

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λοιπόν, καταρχήν ένα στο γλυκό κι αληθινό μας Fibaki:
* Oμορφαίνεις τη blogόσφαιρα με την αυθεντικότητά σου! Keep doing it!
* Στον αντρούλη μου: σταμάτα να με κακομαθαίνεις τόσο πριν αρχίσω να χαλάω...
* Σε όλους τους φίλους που δεν είναι αληθινοί: μην περνάτε τους άλλους για χαζούς...
* Σε όλους τους άθεους: η θρησκεία μας είναι ολοζώντανη, είτε σας αρέσει αυτό, είτε όχι! Και η πίστη είναι δύναμη ικανή να κινήσει ακόμη & βουνά...!
* Στους παπάδες (τους περισσότερους): πάψτε πια τα ρεζιλίκια & αφήστε τον κόσμο που το έχει ανάγκη να έρθει κοντά στην εκκλησία!
* Στους "ειδήμονες": ουδείς αναντικατάστατος!
Και τέλος, στους κακούς: η κακία είναι συναίσθημα μπούμεραγνκ...!

Φιλιά σε όλους!

Fibi είπε...

@φίλους μπλόγκερς
Δεν βάζω λινκ γιατί δεν θέλω να μείνει κανείς παραπονεμένος, παρακολουθώ πολλούς, γράφω σε άλλους τόσους και μου είναι πολύ δύσκολο να κάνω κάποια διαλογή. Αν μου πείτε να σας βάλω όλους... θα σας πω οτι είναι πολύ χρονοβόρο :)

@αγάπη μου
μεγιά μας το καινουργιο PC!!!

καλησπέρεςςςςςςςςςςς