12 Ιουλίου 2007

Σας έλειψα ? :)


Επιτέλους, το laptopaki είναι και πάλι καλά! Για καλή μου τύχη δεν ήταν σοβαρό το πρόβλημα.

Σήμερα πήρα και το ρεπάκι μου και είμαι πιο χαλαρουίτα. Έκλεισα όλες τις δουλειές που είχα αφήσει σε εκρεμότητα και φούλαρα το ψυγείο.

Το μόνο που δεν πρόλαβα είναι να πάω στον οφθαλμίατρο για να μου γράψει καινούργια γυαλάκια, έχει ανέβει η μυωπία μου κατά 0,25 και είναι η ώρα να αλλάξω λίγο το στυλάκι μου. Μάλλον θα πάρω κοκάλινο σκελετό τώρα, με κάνει πιο σοφιστικέ και αν πάρω και κανα ροζ θα με κάνει πιο καλούλα ή μήπως να πάρω κανα φυστικο-πράσινο να δείξει καλύτερα τα μάτια μου... (πολυλογώ και το ξέρω...αλλά μ'αρέσει!!!) Πολλοί ίσως με ρωτήσετε γιατί δεν βάζω φακούς επαφής; Δεν τους πάω καθόλου, πολλές υποχρεώσεις, πλένεις χέρια, βάζεις - βγάζεις πράγματα στα μάτια σου, σε ενοχλεί , ξεχνιέσαι τα τρίβεις κοκκινίζουν... μπλιαχ

Αυτά για σήμερα, αύριο πάλι ποστάκι, λέω να αρχίσω πάλι τα περσινά και να ανεβάζω ποστ κάθε μέρα, είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα!!!

2 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να πάρεις κοκκάλινα σε έντονο και μοντέρνο χρώμα, εξάλλου καλοκαίρι είναι, τόλμησέ το.
Πάντα χαρούμενη να είσαι!

Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Καλοί είναι κι οι φακοί. αν πάρεις γυαλιά, κοίτα να είναι κάτι κομψό, μην είσαι σαν καθηγήτρια!
:)