31 Ιουλίου 2008

Περίεργα πράγματα,,,


Καλημέρα, καλό καλοκαιράκι, γεμάτο χαμογελάκια και βουτίτσες!

Περίεργα πράγματα λοιπόν ο τίτλος σήμερα, βασικά ήταν χτες αλλά δεν πρόλαβα να σας το πω γιατί ήμουν πτώματέξ. Το σενάριο έχει ώς εξής:
Σχόλασα όπως κάθε μέρα και πήγα στη στάση να πάρω το λεοφωρείο, στη στάση μια παρέα απο 5 γιαγιές να κουτσομπολέβουν, στάθηκα κοντά τους και περίμενα. Σε κάποια φάση πάνε 2 πιτσιρίκες κοντά στα 12 να πάνε να περάσουν το δρόμο και να φρενάρει ένα αυτοκίνητο για να μην πέσει πάνω τους, αυτές ανέπαφες να χαζογελάνε και να κορδώνονται που σταμάτησε ο οδηγός για να περάσει η αφεντομουτσουνάρα τους. Οι γιαγιές απο δίπλα μου "αχ καλέ τα κοριτσάκια τι πήγαν να πάθουν" λέει η μία "Καλά άστες αυτές είναι χαμένες, το άλλο το ακούσατε?" - "τί έγινε?" - "ένας εδώ κοντά πήρε ένα 10χρονο κοριτσάκι, το έγδυσε μέσα στο αυτοκίνητό του και το έβγαζε φωτογραφίες με το κινητό!" - "παναγιά μου τι γίνεται στον κόσμο? και το άλλο με τα ναρκωτικά και...μπλα μπλα μπλα... Απομακρύνθηκα γιατί δεν άντεχα άλλο και ήρθε το λεοφωρείο, όχι αυτό που περίμενα αλλά κάποιο άλλο και το πήρα μόνο και μόνο για να μην τις ακούω και κατέβηκα πιο κάτω. Περιμένοντας λοιπόν το 2ο λεοφωρείο σε κάποια φάση σκάει δίπλα μου ένα αυγό!!! Κουφάθηκα, τρόμαξα εξ αρχής και μετά σκέφτηκα, απο που μπορεί να ήρθε... κοίταξα πάνω διακριτικά πάντα με μια υποψία χαμόγελου γιατί σκέφτηκα οτι κάποιος νοικάρης των επάνω ορόφων ενοχλήθηκε που περιμέναμε 5 άτομα κάτω απο το μπαλκόνι του και μας πέταξε αυγά! Τελικά δεν ήταν κανείς έξω και τα πατζούρια κλειστά. Ξανακοιτώντας το αυγό πιο καλά, δεν ήταν κότας, ήταν πουλιού, περιστεριού δεν είμαι σίγουρη, μετά κοίταξα για καμιά κοντινή φωλιά , πουθενά, και ερωτώ ποιά πουλομάνα γενά τα αυγά της πετώντας?

ε? πείτε μου όλα τα παράξενα σε μένα θα συμβούν?

Δεν υπάρχουν σχόλια: