3 Μαΐου 2009

Η λύση στο πρωινό ξύπνημα

Κι αν δεν ξυπνήσεις να μη με λένε εμένα Fibi!!!

7 σχόλια:

Little Hope Flags είπε...

Κι αν δεν πάθεις έμφραγμα κάποιο πρωί εμένα να μη με λένε Carina! :p

tzo είπε...

χαχαχαχαχα
δεν υπάρχει χειρότερο!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλό κι αποτελεσματικό! Το ελικοπετράκι ξυπνητήρι που παίρνει φόρα & πετάει μέσα στο δωμάτιο (πάνω απ΄τα κεφάλια μας) & πέφτει κι όπου βρει το έχεις δει; Το σκεφτόμουν κάποτε να το έπαιρνα κι εγώ!
Χρόνια Πολλά & Καλά στη Μανούλα σου! Και σε όσες γυναίκες δεν είναι μάνες αλλά το πόθησαν! Μακάρι να μην πάψουν να το παλεύουν & να γίνει αληθινό το όνειρό τους!
Την Καλημέρα μου,
Μαρία

Fibi είπε...

Δε λέει, το είδα, θα σου βγάλει κανα μάτι! Αν επιθυμείς κάτι πιο ήπιο δοκίμασε τις ρόδες που χτυπάει και τρέχει μέχρι να το σταματήσεις :)

*little painter..* είπε...

χαχαχα κοψοχολιαστηκα..χαχαχα...τουλαχιστον ειμαι σιγουρη πως αν το παρω ,θα κανει τη δουλεια του..:D

marilia είπε...

Είσαι σίγουρη πως ξυπνάει κανείς μ' αυτό; Γιατί εγώ έχω την αίσθηση ότι μ' αυτό... κοιμάται κανείς για πάντα;;; :S :o

Jason είπε...

Δε σε λένε fibi!